0
Kosár
Belépés
Regisztráció
0
Szuper áras termékek
Gyakran ismételt kérdések
VÁSÁRLÓI TÁMOGATÁS & ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Hogyan tudom meg, hogy sikeresen beérkezett-e a rendelésem?
Minden megrendelést követően 48 órán belül egy visszaigazoló e-mailt kap az Ön által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelés számát, megrendelt termékeket, összeget. Rendeléskor figyeljen oda az e-mail cím helyes megadására, mert ha rossz e-mail cím esetében nem fogja megkapni a visszaigazolást. Előfordulhat, hogy a levelezőjének beállításai miatt esetleg szemétbe került az e-mail, ellenőrizze ezt is! Ez a visszaigazoló levél csak tájékoztatás, hogy befogadta rendszerünk rendelési ajánlatát.


Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?
Számos oka lehet, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. Például megszűrheti a levelezőrendszer, vagy a szolgáltatói résznél van valamiféle korlátozás, vagy e-mail cím elírás is lehetséges, stb. Ha a fent leírtakat ellenőrizve sincs meg az oka, javasoljuk, hogy kérjen megerősítést a rendeles@pinki.hu címen, vagy telefonon a +36-70-677-0516-es számon.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Fizethetek bankkártyával?
Online rendeléskor a webáruházban közvetlenül nem, de a GLS futárszolgálatnál rendelkezésre áll a bankkártyás fizetés.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Adhatok le megrendelést telefonon keresztül?
Igen, de nem fogja tudni kihasználni az online vásárlás által biztosított további előnyöket. (PL: pontgyűjtés, akciók, hírlevél, stb...)

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Hány napon belül kapom meg a megrendelt termékeket?
Minden termék mellett ott van a szállítási információ (pl: 2-5 munkanap, külső raktáron), mely tájékoztató jellegű és nagyban függ a megrendelések darabszámától, beszerzés teljesítésétől, beszállítói készletinformációtól. Minden esetben megteszünk mindent annak érdekében, hogy betartsuk a szállítási időt, de előfordulhat, hogy a kiszállítási idő kitolódik. Némely márkák esetében a külföldi beszállítás miatt ez nagyobb időintervallum szokott lenni a feltüntetett információnak megfelelően (pl. 6-14 munkanap).

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Ha online rendelek, van arra lehetőség, hogy a megrendelésemet átvegyem személyesen üzletükben?
Igen. Online megrendeléskor a személyes átvételt kell kiválasztani. Az átvétel időpontjáról, egy e-mail és sms értesítést küldünk Önnek. Címünk: 2192 Hévízgyörk Béke u. 2/a Várjuk szeretettel kereskedésünkben!

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Személyesen a boltban is tudok vásárolni olyan terméket, melyet online nem rendeltem meg?
Igen, de felhívjuk figyelmét arra, hogy boltunkban nem minden termék megvásárolható azonnal, mert több termék megrendelésbe van lefoglalva, illetve a vásárlás időtartama is hosszabbra nyúlik, mivel a termékek előre nem lesznek összekészítve, de természetesen várjuk szeretettel, ha segítségre van szüksége állunk rendelkezésére az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Ha egy terméknél "ELFOGYOTT" státuszt látok, mit jelent?
Azt jelenti, hogy a termék nincs készleten raktárunkban és beszállítás alatt sincs, illetve mert még nincs meg a pontos információnk a beszállítótól, hogy meddig van készlethiány belőle, vagy megszűnik-e a termék végérvényesen. Tehát az "ELFOGYOTT" státuszú termék átmenetileg nem rendelhető. Ezt a vásárlóink védelmében tesszük, a kellemetlenség elkerülése végett. Előfordulhat, hogy rendeléskor némelyik termék elérhető, így rendel belőle, majd kollégáinktól azt az értesítést kapja, hogy mégsem teljesíthető, ennek oka sajnos a beszállítóinktól kapott téves készletinformáció. Majd 300 négyzetméteres áruházzal rendelkezünk több ezer termékkel a készleten, amelyet folyamatosan bővítünk rendkívüli intenzitással természetesen, de néha a legjobb tudásunk és akartunk ellenére is ki vagyunk téve ez esetleges téves készlet információkból adódó kellemetlenségnek.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Mikor kerül kiszállításra a csomagom, kapok-e értesítést a szállításról?
A kiszállítást jelenleg a GLS futárszolgálat végzi. A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a csomagszám alapján, melynek részleteit megtalálja a GLS által küldött szállítási e-mail tájékoztatóban, illetve információt kérhet ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül vagy a rendeles@pinki.hu email címre küldött üzeneten keresztül. A GLS tájékoztató levél egy 3 órás időintervallumot tartalmaz, amikor kiszállításra kerül a csomag. A futárszolgálatnak történő átadást követően rendelését egyszerűen és könnyen nyomon követheti GLS weboldalán, a csomagkövetés részben. (http://connect.gls-hungary.com/index.php)

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Átvételi ponton át lehet venni a rendelést?
Igen, jelenleg a GLS pontokra is lehet kérni a kiszállítást, melyet a rendeléskor tud kiválasztani.
Fontos, hogy a GLS pontokon 5 napig tartják ott a csomagot, utána visszaszállításra kerül kereskedésünkbe. Ha nem veszi át és újraküldést kér, akkor az ismételt küldésre szállítási költséget számolunk fel, amely 1130 Ft.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül. A szállításból, megbízott futár által okozott kárral kapcsolatban mi számolunk el a GLS-el. Ilyen esetben a jegyzőkönyv megléte esetén a törött sérül csomag visszajön hozzánk. Ezzel egyidejűleg kérjük jelezze nekünk, hogy nem sikerült átvenni a sérülés miatt és újraindítjuk ismét a rendelését a lehető legrövidebb idő alatt.

Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”

Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Amennyiben a sérülés miatt nem vette át a csomagot, a felvett jegyzőkönyvet küldje el e-mailben a rendeles@pinki.hu címünkre és írja le pár mondattal, hogy mi történt pontosan, a csomag pótlásáról természetesen mielőbb gondoskodni fogunk.

Az elállási jognak, garanciális cseréknek, javításoknak és panasz és reklamáció kezelésnek természetesen nem feltétele a futárnál felvett jegyzőkönyv. Ez abban az esetben tud segítség lenni részünkre az ügyintézés során, ahol láthatóan a futár által átadandó csomag nincs rendben.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A csomagot átvettem, de hiányos. (hiányzik egy termék, számla, stb...)
Kérjük kattintson az Online Regisztrációra, adja meg a sérült termék cikkszámát és pár mondatban foglalja össze, hogy mi hiányzott a csomagból. Kivizsgálást követően azonnal pótoljuk, futárt küldünk a hiányzó termékkel. Ez pár napot igénybe vehet, mert, amennyiben nincs készleten az adott termék, be kell szereznünk a beszállítótól, így előre is köszönjük türelmét.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
REKLAMÁCIÓ, ÁRU VISSZAKÜLDÉS
A termék megsérült, mit tegyek?
Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve). A terméket felénk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számla másolatával együtt, amennyiben megvan. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
Az átvételtől számított 30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: Bebeauty Balance Kft. 2192 Hévízgyörk Béke u. 2/a. (Törvény által biztosított határidő 14 nap, mi a törvényi határidőt kibővítve biztosítjuk Önnek a 30 napot)
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg: Bebeauty Balance Kft. 2192 Hévízgyörk Béke u. 2/a.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani. Az elálláshoz az ASZF-ünkben is talál dokumentum mintát a mellékletek között.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjának kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Visszaküldhetem a terméket bármilyen indok nélkül?
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 munkanapon belül.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Mi az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:

Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
Termék megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 30 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 30 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Cégünk összesen 30 munkanapot biztosít az elállási jogra.
Természetesen a 30 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A 30 munkanapos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?
Nem, mert a 30 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 30 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 30 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Milyen állapotban kell a terméket visszaküldeni?
A megrendelt termékeket lehetőség szerint ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, ahogy azok megérkeztek a vásárlóhoz. Ez magában foglalja a teljes megrendeléssel járó dokumentáció-, a termékek és alkatrészek sértetlen, tiszta visszaküldését.
A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt bekövetkezett értékcsökkenést köteles megtéríteni az Bebeauty Balance Kft.-nek.
Minden terméket be kell csomagolni, pl. a saját dobozában lévő krémet is és a termékre semmilyen módon nem kerülhet rá postai, vagy futárszolgálat által kiállított szállítási címke, matrica.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?
Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?
Elállás esetén, az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog?
Termék vásárlása esetén igen.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket?
Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 14 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával, amit mi például 30 munkanapon keresztül biztosítunk. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Ki viseli a költségeket?
Az új Ptk. 6:166. §-a szerint a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet - tehát a vállalkozást - terhelik. Kivétel az az eset, ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Milyen határidőn belül reklamálhatunk?
Az új Ptk. főszabálya szerint a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén azonban a szavatossági idő hosszabb: a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.
Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.
Fontos szabály, hogy nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
Melyek azok az esetek, amikor az eladót nem terheli szavatossági kötelezettség?
Az új Ptk. 6:157. § (1) bekezdésében meghatározott rendelkezések tartalmazzák a szavatossági felelősség alóli mentesülés eseteit, miszerint a mentesülésre két esetben kerülhet sor:

- ha a hibát a jogosult a szerződéskötés időpontjában ismerte;
- ha a hibát a jogosultnak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fontos, hogy az eladónak csakis a vevő által ismert hiba vonatkozásában nincs kellékszavatossági felelőssége – és csak az ilyen jellegű hibákra mondják jogszerűen az eladók, hogy ezekre nincs szavatosság (és nem lehet emiatt a terméket pl. kicseréltetni).
A kereskedők gyakran megkísérlik a hibás teljesítésért való felelősséget jogellenesen kizárni azzal a hivatkozással, hogy az akciós vagy leértékelt árura - mint egészre - nem jár szavatosság, illetőleg garancia. A vonatkozó jogi előírások alapján azonban leértékelt (akciós) termékkel kapcsolatban is van helye minőségi kifogásnak a termék azon részére vonatkozóan, amely nem volt hibás, vagy hibás volt, de erről a fogyasztó nem tud(hat)ott.
Amennyiben utóbb a vevő a tájékoztatás körén kívül eső hiba miatt viszi vissza a terméket a boltba, úgy kifogását intézni kell, és jogszerűtlen elutasítani az igényét arra hivatkozással, hogy „leértékelt árura nincs szavatosság”. Példa: ha a mázsérülés miatt leértékelt agyagcserepet annak szétmállása miatt viszi vissza a vevő, úgy kifogását intézni kell, és a szétmállás miatt – amely olyan hiba, ami a rendeltetésszerű használatot kizárja - megilletik őt a szavatossági jogok.
Természetesen nincsen akadálya annak, hogy a kereskedő kizárja felelősségét a termék esztétikai hibája miatt, de amennyiben az ilyen esztétikai sérülés miatt akciósan (leértékelve) vásárolt új számítógép valamelyik részegysége a rendeltetésszerű használat során tönkremegy, úgy a fogyasztó emiatti minőségi kifogását alapozhatja a Ptk-ra vagy a kötelező jótállásra, függetlenül attól, hogy az esztétikai sérülés miatt leértékelt áron vásárolta a gépet.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A termék sérülten érkezett meg, mi a teendő?
Kérjük, töltse ki az online reklamációs felületet, írja meg a sérült termék cikkszámát és 1-2 mondattal fogalmazza meg a sérülést. Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napig is eltarthat a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A csomag hiányos volt, mit tegyek?
Kérjük, töltse ki az online reklamációs felületet, írja meg nevét, megrendelés számát, a számla sorszámát, elérhetőségét, a hiányzó termék cikkszámát. Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napig is eltarthat a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanapba is belekerülhet)
Amint megkaptuk a csere terméket, futár szállítja ki Önnek.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat küldje el részünkre e-mailben)

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
A megrendelés számára és a számla másolatra lesz szükség. Amennyiben a terméket postán küldi el, ne felejtsen el mellékelni egy kísérőlevelet, amelyben részletesen leírja a sérülést és feltüntetni saját elérhetőségeit.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Mikor kapom vissza a pénzemet?
A visszaküldött termék beérkezését követő 8 napon belül, amennyiben az utaláshoz szükséges pontos adatokat a rendeles@pinki.hu címre elküldte, vagy a kísérőlevélben feltüntette.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Levásárolható-e a visszaküldött termék vételára?
Igen, természetesen megoldható, amennyiben 30 napon belül, sértetlen állapotban visszaküldi a terméket címünkre. Az Ön választása teljes mértékben, hogy a vételárat visszakéri utalással vagy személyesen készpénzben vagy egy esetleges más termék levásárlására használja fel.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Termék visszaküldés, reklamáció, elállás esetén ki viseli a szállítási költségeket?
1. Ha a termék törötten sérülten érkezik, a visszaküldés és újra küldés költsége cégünket terheli.
2. Ha a termék átvételre került, de él a 30 napon belüli elállás jogával, különösebb ok nélkül, akkor a visszaküldés költsége Önt terheli. A megrendelés első átvételekor fizetett teljes összeget visszafizetjük, ha volt szállítási költség, azzal együtt.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

   0   0 Ft Megrendelem
A kosár tartalma:
Kosár
Vásárlás folytatása Tovább a pénztárhoz
Az oldal böngészésével elfogadod, hogy cookie-kat használjunk, amiket jobb szolgáltatás nyújtás érdekében használunk fel. További információk